среда, 25 марта 2020 г.

дистанційне навчання 2020

25.03.2020.
6-Б.. Українська мова.Тема.Відмінювання прикметників.
Завдання 1. Вибіркова робота.
З наведених прикметників виписати ті, що не утворюють ступенів порівняння. Свій вибір аргументувати.
Зелений, старуватий, маленький, духовий, охайний, білуватий , свіжий, крутий, добрий , дрібнесенький, талановитий, арбітражний, пахучий, бабусин, синій, милий, сліпий, малий, біленький, високий, кривий, гіркий, байховий.

Якщо ви правильно виконаєте завдання, то у вас вийде продовження прислів’я. У коваля руки чорні

Пригадайте!!!Не мають ступенів порівняння прикметники:
1) з суфіксами -ав(ий), -яв(ий): білявий, чорнявий;
2) з суфіксами -уват(ий), -юват(ий): білуватий, синюватий;
3) з суфіксами -еньк(ий), -есеньк(ий), -езн(ий), -енн(ий): біленький, тонесенький, величезний, здоровенний;
4) з префіксом пре-: предобрий, премудрий, преславний;
5) прикметники, що мають непорівнювану ознаку: сліпий, кривий, лисий, босий, живий, голий, хворий, порожній, готовий, сивий, русий.
2.Вивчення нового матеріалу.
*Опрацювання таблиці(стор.163).. 
*Провідміняти  прикметники  навчальний, освітній, довгошиїй.
 Фізкультхвилинка.
У піжмурки пальці грались, (Діти тримають руки перед собою перебираючи пальцями).
Потім раптом заховались. (Стискають пальці в кулак).
Раз, два, раз, два –
Пальці в жменьки заховались. (Розправляють долоні з розведеними пальцями і знову стискають їх у кулачок).

Виконання  вправ  на закріплення.
Подані словосполучення поставити у родовому  та орудному  відмінках однини.
Висока круча, вужча межа, гаряча каша, простора площа, родюча вишня, пахуча груша, розкішна черешня, лагідна теща, боязка миша, заяча душа, ведмежа послуга, теляча покірність, овеча вдача, вовча паща, ближня дача.

Домашнє завдання.П.47,стор.163(табл).впр.393.

6-Б.Українська література. Тема.Допитливість,винахідливість,кмітливість хлопчиків- головних героїв повісті"Митькозавр з Юрківки,або Химера лісового озера".



1.Творче завдання за змістом твору .
Установи відповідність
1.а. Поїздка до Юрківки
2.б. Відпочинок біля озера
3.в. Добра й гостинна бабуся.
4.г. Інтригуюча розповідь Васі-велосипедиста про таємницю лісового озера.
5. r.Завдання із зоології.
6.д.Зустріч із Васею - велосипедистом.
2. Заповніть досьє на наших головних героїв за планом. 1.Прізвище та ім’я хлопців
2. Місце проживання
3. Освіта
4. Сім’я
5. Місце перебування
6. Мета приїзду
7. Улюблені заняття
 
3.Відшукати в тексті епізоди, що стосуються  навчання друзів (цитати записати у зошити). Зробити висновки, якими учнями  були Митько та Сергій.


Домашнє завдання.Охарактеризуйте образ Сергія або Митька(письмово).
Скористайся пам*яткою!!!

План характеристики героя літературного твору

1. Дані про героя ( з якої книги, головний чи другорядний, центральний чи епізодичний). 
2. Портрет героя (якщо змінюється, то як?). 
3. Вчинки героя.Як вони розкривають його внутрішній світ?
4. Мова героя. 
5. Ставлення до героя інших персонажів твору.Чим воно зумовлене? 
6. Додаткові художні відомості (деталі, описи ,тощо, які характеризують внутрішній світ героя, зміни, які з ним відбуваються).
7. Ставлення автора до свого героя.
8. Ваше ставлення до героя

6-Д.Українська мова.Тема.Творення прикметників (практично).
 Актуалізація опорних знань учнів.
1.Відгадати загадки-жарти(відповіді записати у зошити)
- Яке слово називає ознаку білої хустки, намоченої в Чорному морі? 
Назвіть якісний прикметник, що не має ступенів порівняння і означає людину, яка ніколи не заглядає в дзеркало? 
Назвіть слово, що показує ознаку каміння, якого немає в річці? 
Який голос буває з дорогої матерії?
Який прикметник означає посуд, з якого не їдять? 
Назвіть якісний прикметник, що показує ознаку бочки, в яку не можна налити воду? 
Сприйняття і засвоєння учнями навчального матеріалу. 
Запам*ятай!!!   Для з'ясування способів творення прикметників треба добре знати будову слова.
Опрацюйте таблицю на стор.167.

Картинки по запросу "перехід прикметників в іменники малюнки"

Гра "Утвори прикметники ".
Від поданих слів утворити прикметники префіксальним способом. Виділити твірні основи та префікси.
/Пре/мудрий, /пре/широкий, /при/міський, /при/дніпровський, /без/водний, /без/вітряний, /не/надійний, /ви/значний, /між/народний, /анти/гуманний, /не/справжній.

Від поданих словосполучень та пар слів способом складання утворіть прикметники.
Два кольори, три поверхи, чотири яруси, багато слів, хліб і булка, ремонт вагонів, український та англійський, світлий синій, яскравий червоний, білий сніжний, сніг білий

Розпізнай!!!!Запиши у зошит
.Картинки по запросу "перехід прикметників в іменники презентація"
.
Запам*ятай!!!Прикметники можуть утрачати здатність виражати ознаки предмета і набувати здатності називати предмети і явища. Такі прикметники переходять в іменники. У мовленні вони вживаються для називання осіб або предметів і можуть мати при собі означення.
Опрацювати таблицю на стор.170-171.

Картинки по запросу "перехід прикметників в іменники презентація"
Картинки по запросу "домашнє завдання картинки"


П.48,стор.167-171,вправа 405.


6-Д.Українська література.Тема.УРМ(письмово).

Завдання.Напишіть продовження або завершення пригод Сергія та Митька - головних героїв повісті 
Я. Стельмаха "Митькозавр із Юрківки...".

7-Д.Українська мова.Тема.УРМ.Жанри мовлення:оповідання.замітка,розписка,особливості їх побудови.

Картинки по запросу "жанри мовлення таблиця"

І. Теоретичний блок
Жанр слово французького походження. Як поняття найчастіше вживається в мистецтві. Наприклад: літературні жанри, журналістські, музичні, кіномистецькі, театральні, образотворчі, мовленнєві, жанри комп’ютерних ігор тощо. Серед літературних жанрів виділяють вірші, оповідання, повісті, романи, п’єси .
Оповідання — це один із жанрів літератури, невеликий за розміром прозаїчний художній твір.
Оповідання бере свій початок від народних переказів про події і виникло дуже давно. Основні особливості оповідання: зображення переважно однієї події з життя головного героя; нетривалий час дії; основних дійових осіб дві-три.
Замітка  жанр інформаційної журналістики. Основою замітки є новина, яку журналіст описує, відповідаючи на запитання, що трапилось, де, коли і т. ін. без думки про це автора.
Для замітки характерні лаконічність, оперативність

Картинки по запросу "жанри мовлення 7 клас замітка картинки"

Повідомлення це різновид службового листа, у якому викладено запрошення взяти участь в якомусь заході.
У повідомленні повинні бути такі реквізити:
  1. Дата й час проведення заходу.
  2. Місце його проведення.
  3. Його назва (тематика).
  4. Порядок денний.
  5. Прізвища доповідачів із кожного питання.
  6. Прізвище й телефон відповідальної особи.
  7. Спосіб проїзду до місця засідання.
Зразок повідомлення.
Шановний Петренко К. Я.
Запрошуємо взяти участь у роботі районного семінару «Роль батька у вихованні особистості учня».
Семінар відбудеться в актовій залі Будинку культури (вул. Суворова, 37) 27 вересня 2015 року.
Початок о 16.00 год.
Порядок денний (додається).
Контактні телефони: 49-33-61; 095-158-42-22.
Проїзд: тролейбус № 1 до зупинки «Обласна бібліотека».
Районний відділ освіти.
ІІ  Практична частина.
За наведеним зразком напишіть:
  • повідомлення
  •  складіть і запишіть речення зі словами і словосполученнями оповідання, замітка, повідомлення.
  •  На вибір: написати невеличке оповідання на вільну тему або замітку в газету про збереження природи рідного 

7-Д.Українська література.Тема.Олег Ольжич. Коротко про письменника. "Господь багатий нас благословив". "Захочеш-і будеш".



Картинки по запросу "фото олега ольжича"

1.Ознайомитися з житям та творчістю автора.

Переглунути відео,записати цікаві факти у зошит
https://youtu.be/zp1-hziduJw

2.   Виразне читання поезії «Господь багатий нас благословив».
*Завдання пошуково-дослідницького характеру.
* Складіть паспорт-характеристику вірша 
Пригадаймо!!!
Картинки по запросу "паспорт характеристика вірша схема"

3. Виразне читання вірша «Захочеш — і будеш"
Словникова робота.
Затям — зрозумій, запам’ятай.
Ниць — униз.
Петáрда — вибуховий пристрій.
Сумлíння — совість, внутрішній голос, суддя, який оцінює наші думки та вчинки. Воно може підказати нам правильне рішення й застерегти від неправильного.
Завдання пошуково-дослідницького характеру.
Випишіть із тексту цитати, які найбільше сподобалися, визначте їхню роль у розкритті теми та ідей поезії

Комментариев нет:

Отправить комментарий