среда, 25 марта 2020 г.

дистанційне навчання 2020

26.03.2020
10-Д.Українська мова.Тема.Уживання великої літери.

Правопис префіксів(повторення)
Завдання в тестовій формі.

1. Літеру з треба писати на місці крапок у всіх словах рядка

А ро..повісти, ..цементувати, ..пекти


Б бе..силий, ро..копати, бе..крилий
В ..чорнілий, ..цілення, не..проста
Г ро..кроїти, ..підлоба, бе..прав’я
Д ..ховати, ..керувати, ро..чистити
2. Префікс зі є в кожному слові рядка
А ..щулитися, ..псувати, ..клеїти
Б ..п’ястися, ..тліти, ..хвилювати
В ..рвати, ..старитися, ..тримати
Г ..в’янути, ..йтися, ..стрибнути
Д ..тнутися, ..грітися, ..кроїти
3. Прочитайте речення.
Над (1)чорнілим лісам (2)томлено (З)мочуються вечірні сутінки, бе(4)жально вкриваючи (5)порожнілу галявину.
Літеру с треба писати на місці всіх цифр, ОКРІМ
А 1, 2
Б 2, 4
В 3, 5
Г 1, 4
Д 4, 5
4. Літеру с на місці крапок треба писати в кожному слові рядка
А ..хованка, ..чеплення, ..тиха
Б ..тратити, ..прожогу, ..жати
В ..шиток, ..прямувати, ..терти
Г ..кувати, не..проста, ..тискач
Д ..тіснити, ..кинути, ..ціпити
5. Літеру с на місці крапок треба писати в кожному слові рядка
А ..творення, ..котити, ..шивач
Б ..фабрикувати, ..тяжка, ..пуск
В ..чесати, ..кинути, ..цілення
Г ..тишити, ..терпіти, ..чинити
Д ..сунути, ..патахнуги, ..хил
6. Літеру е треба писати на місці крапок у всіх словах рядка
А пр..старий, пр..багато, пр..кінцевий
Б пр..білений, пр..чудовий, пр..довгий
В пр..великий, пр..непорочний, пр..стол
Г пр..велебннй, пр..дорожній, пр..тихий
Д пр..важкий, пр..крашений, пр..поганий
7. Літеру и на місці крапок треба писати в усіх словах рядка
А пр..года, пр..мудрість, пр..дніпровський
Б пр..солений, пр..холодний, пр..бережний
В пр..несений, пр..вокзальний, пр..д’явник
Г пр..азовський, пр..нишклий, пр..чудесний
Д пр..крашений, пр..долинний, пр..писати
8. Помилку в правописі префікса допущено в рядку
А надхмарний, оббити, розплющити
Б міжсудинний, передплата, відчинити
В обшукати, безслідно, зфальшивити
Г зіпсувати, безтурботний, обпекти
Д розхвалити, підкласти, зжалитися
9. Правильно написано всі слова рядка
А віддячити, призвище, безпорадний
Б премружений, примчати, обходити
В причепити, оттягти, примудритися
Г розтягти, прекумедний, приборкати
Д спалах, прекметний, передбачення
10. Прочитайте фрагмент тексту.
Пр(1)томлений Київ тане пр(2)велебними золотими банями церков у пр(3)смерковому світлі. Напівголоса гомонить Хрещатик, тихо пр(4)шіптують травами придніпровські пагорби, засинає велике й вічне Місто.
Літеру е треба писати замість цифри
А 1
Б 2
В 3
Г 4
Д 5
11. Установіть відповідність між значенням префікса та прикладом слова.
Значення префіксаПриклад слова
1 збільшена якістьА пр..м’єрний
2 неповна діяБ пр..в’язати
3 близькістьВ пр..в’ялити
4 приєднанняГ пр..карпатський
Д пр..старий
12. Установіть відповідність між значенням префікса та прикладом слова.
Значення префіксаПриклад слова
1збільшена якістьА пр..солений
2 неповна діяБ пр..сілок
3 близькістьВ пр..звище
4 приєднання                                        Г пр..солодкий
Д пр..в’язь
                                                             Опрацювання нового матеріалу.
Переглянути відео,укласти конспект,виконати вправи,подані у відео
https://youtu.be/6au9CBBGbT0
Опрацювати теорію
(стор.98-103),виконати вправу 146(1,3).

9-Д.Українська мова.Тема.Розділові знаки в безсполучниковому складному реченні(тире).
Перепишіть подані речення, вставляючи пропущені розділові знаки. Визначте смислові відношення між частинами БСР, підкресліть граматичні основи, складіть схеми речень.Виконати  синтаксичний розбір 2 речень.
1.Прокинуся сонце і квіти побачу. 
2.Грає вільне широкеє море гомонять його хвилі гучні. 
3.Прояснилось небо сяючи міріадами зірок виплив із-за хмари повновидий місяць. 
4.Бачу здалеку хвиля іскриста грає на синьому морі.
  
Пригадайте!!!
Тире в безсполучниковому складному реченні

В безсполучниковому складному реченні ставимо тире, якщо: [ ] — [ порівняння ]. [ ] — [ протиставлення]. [ ] — [ наслідок]. Рада б зірка зійти — чо...

В безсполучниковому складному реченні ставимо тире, якщо: [ час ] — [ ]. [ умова ] — [ ]. [ ] — [різка зміна подій]. Виглянуло сонце — озеро вмить ...


Складіть з кожної пари простих речень спочатку складне сполучникове, а потім – безсполучникове. Утворені речення запишіть, розставляючи потрібні розділові знаки.
1.За ніч випало багато снігу. Іти було важко. 
2.Літо добуває. Зима поїдає. 
3.Під Новий рік сильний мороз. Буде врожай хліба. 


Опрацювати теоретичний матеріал підручника(стор.109).
Виконати вправи: 2(А,Б),домашню впр. на стор.111

6-Б.Українська мова.Тема.Творення прикметників (практично).
 Актуалізація опорних знань учнів.

1.Відгадати загадки-жарти(відповіді записати у зошити)
- Яке слово називає ознаку білої хустки, намоченої в Чорному морі? 
Назвіть якісний прикметник, що не має ступенів порівняння і означає людину, яка ніколи не заглядає в дзеркало? 
Назвіть слово, що показує ознаку каміння, якого немає в річці? 
Який голос буває з дорогої матерії?
Який прикметник означає посуд, з якого не їдять? 
Назвіть якісний прикметник, що показує ознаку бочки, в яку не можна налити воду? 
Сприйняття і засвоєння учнями навчального матеріалу. 
Запам*ятай!!!   Для з'ясування способів творення прикметників треба добре знати будову слова.
Опрацюйте таблицю на стор.167.

Картинки по запросу "перехід прикметників в іменники малюнки"

Гра "Утвори прикметники ".
Від поданих слів утворити прикметники префіксальним способом. Виділити твірні основи та префікси.
/Пре/мудрий, /пре/широкий, /при/міський, /при/дніпровський, /без/водний, /без/вітряний, /не/надійний, /ви/значний, /між/народний, /анти/гуманний, /не/справжній.

Від поданих словосполучень та пар слів способом складання утворіть прикметники.
Два кольори, три поверхи, чотири яруси, багато слів, хліб і булка, ремонт вагонів, український та англійський, світлий синій, яскравий червоний, білий сніжний, сніг білий

Розпізнай!!!!Запиши у зошит
.Картинки по запросу "перехід прикметників в іменники презентація"
.
Запам*ятай!!!Прикметники можуть утрачати здатність виражати ознаки предмета і набувати здатності називати предмети і явища. Такі прикметники переходять в іменники. У мовленні вони вживаються для називання осіб або предметів і можуть мати при собі означення.
Опрацювати таблицю на стор.170-171.

Картинки по запросу "перехід прикметників в іменники презентація"

Картинки по запросу "домашнє завдання картинки"


П.48,стор.167-171,вправа 405.





















Комментариев нет:

Отправить комментарий