понедельник, 23 марта 2020 г.

дистанційне навчання 2020

23.03.20.
6-Б,6-Д.Українська мова.Тема.Ступені порівняння якісних прикметників,творення їх(урок 2).
1.Перевірка вивченого матеріалу.
 Розподільний диктант. 
- Розподіліть прикметники на дві групи: 1колонка – ті, від яких можна утворити ступені порівняння прикметників, 2 колонка – ті, від яких не можна утворити ступені порівняння прикметників.

Втомлений, солодкий, крихкий, озоновий, звірячий, щедрий, валютний, осінній, гарний, люблінський, вдалий, гордий, шкільний,кінний, Іванів, тривалий, український, китайський, милий.

Ключ. Підкресліть другу від початку букву й прочитайте назву відомого твору Всеволода Нестайка.

 Вправа «Коректор». 

- Знайдіть помилку.

1. Мої батьки самі найкращі.

2. Усім відомо, що материнська любов – сама безкорисливіша.
3. Найбільш улюбленіше заняття у нас з татом – розгадування кросвордів.
4. Найсолодкий сон – під бабусину казку.

 Розподільний диктант. 

- Розподіліть прикметники на дві групи: 1колонка – ті, від яких можна утворити ступені порівняння прикметників, 2 колонка – ті, від яких не можна утворити ступені порівняння прикметників.



Втомлений, солодкий, крихкий, озоновий, звірячий, щедрий, валютний, осінній, гарний, люблінський, вдалий, гордий, шкільний,кінний, Іванів, тривалий, український, китайський, милий.

2.Опрацювання теоретичного матеріалу(стор.159)!!!
Виконати вправу381.
Домашнє завдання. П.46,вправа386.

6-Д.Українська література. Тема.Допитливість,винахідливість,кмітливість хлопчиків- головних героїв повісті"Митькозавр з Юрківки,або Химера лісового озера".



1.Творче завдання за змістом твору .
Установи відповідність
1.а. Поїздка до Юрківки
2.б. Відпочинок біля озера
3.в. Добра й гостинна бабуся.
4.г. Інтригуюча розповідь Васі-велосипедиста про таємницю лісового озера.
5. r.Завдання із зоології.
6.д.Зустріч із Васею - велосипедистом.
2. Заповніть досьє на наших головних героїв за планом. 1.Прізвище та ім’я хлопців
2. Місце проживання
3. Освіта
4. Сім’я
5. Місце перебування
6. Мета приїзду
7. Улюблені заняття
 
3.Відшукати в тексті епізоди, що стосуються  навчання друзів (цитати записати у зошити). Зробити висновки, якими учнями  були Митько та Сергій.



Домашнє завдання.Охарактеризуйте образ Сергія або Митька(письмово).
Скористайся пам*яткою!!!

План характеристики героя літературного твору

1. Дані про героя ( з якої книги, головний чи другорядний, центральний чи епізодичний). 
2. Портрет героя (якщо змінюється, то як?). 
3. Вчинки героя.Як вони розкривають його внутрішній світ?
4. Мова героя. 
5. Ставлення до героя інших персонажів твору.Чим воно зумовлене? 
6. Додаткові художні відомості (деталі, описи, тощо, які характеризують внутрішній світ героя, зміни, які з ним відбуваються).
7. Ставлення автора до свого героя.
8. Ваше ставлення до героя

9-Д.Українська мова.Тема.Розділові знаки в безсполучниковому складному реченні.
1.Повторення вивченого.
 Поширте частини безсполучникового речення так, щоб між ними треба було поставити крапку з комою. Утворені речення запишіть.

1. Хмара небо криє, сонечко не блисне, вітер вовком виє, дощ потоком висне (П. Грабовський). 2. Відцвіли голубі матіоли, згасло літо на жовтих полях (В. Грінчак). 3. Реве та стогне Дніпр широкий, сердитий вітер завива (Т. Шевченко). 4. Листя слухає вітру зітхання і згортає свої прапори, на покірну красу умирання сонце дивиться сумно згори (В. Сосюра). 5. У долині село лежить, понад селами туман дрижить (І. Франко). 6. Сонце високо, косарі далеко, коси дзненять, коні пасуться (О. Довженко). 7. Знову цвітуть каштани, хвиля дніпровська б'є!.. (А. Малишко).

Спишіть, поясніть розділові знаки(скласти схеми).
1. Помалу імла рідшає, яснішає; східний край неба обливається широким усміхом світання; світова зірка блідне і тремтить, догоряючи (М. Коцюбинський). 2. Поклала мати коло хати маленьких діточок своїх, сама заснула коло їх (Т. Шевченко). 3. Гарячою зеленою барвою горить на сонці ячмінь; широко стелиться килим ясно-зеленого вівса; далі темнішає просо (М. Коцюбинський). 4. Мерехтить над полем спека; одуд у балці степовій подає, неначе з глека, трьохскладовий оклик свій (В. Мисик). 5. Зійшли сніги, шумить вода, весною повіва; земля квіточки викида, буяє травка молода; все мертве ожива (Л. Глібов). 6. На землю вже тихий скрізь вечір лягає; з високого неба вже місяць сіяє; затихла і пташка, і людська розмова, мовчить, не шепоче зелена діброва (Б. Грінченко). 7. Сонце хилилося до заходу; небо було хмарне і тільки на заході ясно-червоне (О. Кобилянська). 8. Пройшовши по небу, тепла, тиха червнева ніч стала оволодівати землею; безмежний степ вщухав, корився, ніжнішав і м'якшав від її пестощів (Г. Тютюнник).
2.Вивчення нового матеріалу.
Переглянути відеоурок
https://youtu.be/-YQ6PPgKaKQ
Виконати вправи з підручника:параграф 30,вправи 2( А,Б),6,домашня вправа на  стор.108.

9-Д. Українська література.Тема.Лірика Т. Шевченка періоду арешту й заслання" Доля", "Росли укупочці,зросли..."
Завдання:переглянути відеоматеріал

https://sites.google.com/site/tgsevcenkozittaitvorcist/literaturna-tvorcist/period-zaslanna
- вивчити вірш"Доля" напам*ять.


10-Д.Укрвїнська мова.Тема.Підготовка до написання власного висловлення на ЗНО.

Пригадайте!!!
1.Теза.
2. Перший аргумент.
3. Приклад з літератури чи інших видів мистецтва.
4. Другий аргумент.
5. Приклад з історії, суспільно-політичного чи власного життя.
6. Висновок.
Перегляньте відеоурок 
https://youtu.be/NEUWvGoH-Vg

Напишіть власне висловлювання на тему:

"Споконвіків у суспільстві цінували різні людські якості: у тривожні часи – мужність, хоробрість, готовність до ризику, у мирні – працьовитість, виваженість, здатність до компромісів тощо. І нині одні прагнуть романтики, інші – віддають перевагу прагматизму.
А які людські якості найбільше потрібні молоді в сучасному світі?"




 15
  



 15
  

Комментариев нет:

Отправить комментарий