Увага!
06.04.2020
6-Б,6-Д. Українська мова.Тема.Букви е,о,и в прикметникових суфіксах.
Повторення вивченого!!!
Вивчення нового матеріалу.
Опрацювання теоретичного матеріалу(таблиці) на стор.173.
Виконай вправи,запиши у зошит!!!
Домашнє завдання. П.49,опрацювати таблиці,вправа 415
6-Д. 6-Б(08.04.2020).Українська література.Тема.Леся Воронина-сучасна письменниця,авторка багатьох книг для дітей
1.Ознайомитися з біографією письменниці,записати цікаві факти з життя (стор.194-195).
Теорія літератури(стор.195),запишіть у зошити
Сюжет-
Елементи сюжету:
Домашнє завдання.
9-Д.Українська мова.
Повторення та закріплення вивченого з теми:"Безсполучникове складне речення"
Виконати завдання на сайті"Мій клас"
9-Д.Українська література.Тема.
Тарас Шевченко"Наймичка".
Виконати тестові завдання
Т. ШЕВЧЕНКО„КАТЕРИНА”
1.Прочитати поему.
2.Записати теоретичний матеріал
3.Заповніть таблицю(у зошитах)
10-Д.Українська мова.Тема.Написання слів разом,окремо,через дефіс.
1.Опрацювання теоретичного матеріалу(стор.108-111).
06.04.2020
6-Б,6-Д. Українська мова.Тема.Букви е,о,и в прикметникових суфіксах.
Повторення вивченого!!!
Вивчення нового матеріалу.
Опрацювання теоретичного матеріалу(таблиці) на стор.173.
Виконай вправи,запиши у зошит!!!
Домашнє завдання. П.49,опрацювати таблиці,вправа 415
6-Д. 6-Б(08.04.2020).Українська література.Тема.Леся Воронина-сучасна письменниця,авторка багатьох книг для дітей
1.Ознайомитися з біографією письменниці,записати цікаві факти з життя (стор.194-195).
Теорія літератури(стор.195),запишіть у зошити
Сюжет-
Елементи сюжету:
Домашнє завдання.
9-Д.Українська мова.
Повторення та закріплення вивченого з теми:"Безсполучникове складне речення"
Виконати завдання на сайті"Мій клас"
9-Д.Українська література.Тема.
Тарас Шевченко"Наймичка".
Виконати тестові завдання
Т. ШЕВЧЕНКО„КАТЕРИНА”
1. „Катерину” Т. Шевченко присвятив...
А Своїм сестрам.
Б Усім дівчатам.
В В. Жуковському.
Г Якову де Бальмену.
2. Починаючи твір, поет застерігає дівчат, щоб вони...
А Не цуралися будь-якої роботи по господарству.
Б Не ігнорували народних звичаїв та обрядів.
В Не лінилися здобувати освіту.
Г Не кохалися з москалями.
3. Через що милий залишив Катерину, через те, що:
А На цьому наполягали батьки дівчини.
Б Люди почали дорікати козаку, дізнавшись про можливу неславу дівчини.
В Москаль вирушив у похід до Туреччини.
Г Вона йому набридла.
4. Яку пісню співала героїня вночі біля криниці?
А Весільну.
Б Галю.
В Жниварську.
Г Гриця.
5. У чому виявилася самовпевненість дівчини?
А У неповторності власної краси.
Б Можливості гарно співати і танцювати.
В Вихованні своєї дитини.
Г Обізнаності народних прикмет.
6. З приводу чого зажурилися батьки Катерини?
А Через відсутність чоловіка у дочки.
Б Її хворобу.
В Неврожай.
Г Непорозуміння із сусідами.
7. Виганяючи дочку з дому, мати звернулась до неї зневажливо:
А „Виховуй свою дитину як знаєш”.
Б „Іди шукай у Москві свекрухи”.
В „Не з’являйся більше на мої очі”.
Г „Живи як знаєш серед люду чужого”.
8. Докоряючи дочці за її легковажність і неславу, мати одночасно...
А Розмірковує над долею байстря.
Б Клопочеться про власний імідж.
В Хвилюється з приводу того, хто її поховає.
Г Співчуває їй.
9. Перед тим як залишити рідну домівку, Катерина...
А Тричі перехрестилася.
Б Поцілувала батьків.
В Набрала землі під вишнею.
Г Попрощалася з дружками.
10. Героїня у зимову негоду знайшла притулок...
А Біля старої верби.
Б У чумаків.
В У жебраків.
Г У лісника.
11. Кого стосується така характеристика: „Дала, кажуть, бровенята, / Та не дала долі!” ?
А Катерину.
Б Сироту Івана.
В Старця.
Г Наймита у пана.
12. Як склалася подальша доля Івася, сина Катерини, наприкінці твору? Він:
А Потрапив у родину до свого батька.
Б Служив козачком у пана.
В Був поводирем сліпого кобзаря.
Г Став жебраком
Виконані тестові завдання надсилати на електронну адресу ssklarenko82.82@gmail.com до 08.04.20.
1.Прочитати поему.
2.Записати теоретичний матеріал
3.Заповніть таблицю(у зошитах)
Катерина
|
Ганна
| |
Сім’я, рівень життя
| ||
Проблема
| ||
Як це сприйняла сім’я?
| ||
Стать дитини
| ||
Ставлення суспільства
| ||
Чи відомо, хто батько дитини? Проаналізуйте позицію батька
| ||
Які є шляхи виходу із ситуації? Як вчинила героїня? Поясніть її вибір?
| ||
Риси характеру
| ||
Як героїня планує майбутнє своєї дитини?
| ||
На які пожертви згодна піти заради дитини?
| ||
Дайте власну оцінку діям жінки
| ||
Спільне та відмінне у образах
|
10-Д.Українська мова.Тема.Написання слів разом,окремо,через дефіс.
1.Опрацювання теоретичного матеріалу(стор.108-111).
Словниковий диктант. Запишіть у дві колонки слова: а) які пишуться через дефіс; б) які пишуться разом.
Вугле\видобуток, озерно\болотний, здивовано\розгублений, всесвітньо\відомий, червоно\гарячий, вакуум\камера, в’єтнамсько\український, сніго\затримання, перекоти\поле, тьмяно\жовтий, штабс\капітан, всесвітньо\історичний, овоче\сховище, м’ясо\молочний, вічно\зелений, світло\рожевий, темно\зелений, одно\денний, блок\схема, видимо\невидимо, корабле\будівник, ячмінно\житній, сніжно\білий, смагляво\лиций, синьо\зелений, легко\крилий, зменшено\пестливий.
Ключ. У кожному слові підкресліть другу від початку букву. З цих букв прочитайте вислів давньоримського історика Тацита.
2.Виконайте тестові завдання за посиланням
https://naurok.com.ua/test/pravopis-skladnih-sliv-6122.html
Комментариев нет:
Отправить комментарий