16.04.2020
10-Д.Українська мова.Контрольний вид роботи№2.
Есе-розповідь(підготовча робота).
Пригадайте!!!



10-Д.Українська мова.Контрольний вид роботи№2.
Есе-розповідь(підготовча робота).
Пригадайте!!!



Як НЕ слід писати есе!!!
- НЕ вносьте в есе інформацію, яка не підтверджує вашу думку.
- НЕ треба писати особисту біографію, детальні подробиці вашого життя.
- НЕ бійтесь починати спочатку, вже написана робота не відповідає на питання есе.
- НЕ намагайтеся злякати всіх надзвичайним словниковим запасом.
- НЕ використовуйте загальний набір банальних фраз та тверджень.
- НЕ перебільшуйте.
- HE будуйте роботу лише на простих реченнях.
- НЕ використовуйте цитати без іменіавтора.
- НЕ здавайте роботу, не перевіривши її.
Підготуватися до написання контрольного есе-розповіді
"Яку нагороду (реальну або вигадану) ти б хотів отримати найбільше в житті?"
Словникова робота(письмово)
-дібрати синоніми до слова нагорода
-записати 5 висловів відомих осіб про нагороду
-складіть асоціативний кущ до слова нагорода
-написати есе на чернетці
9-Д. Українська мова.Складне речення з різними видами зв*язку.
Виконати завдання на сайті "Мій клас".
6-Б.Українська мова.Числівник:значення,морфологічні ознаки.синтаксична роль.
1.Опрацювати теоретичний матеріал підручника(стор.192),(стор.195)


2. Запиши до зошита


3. Розподільний диктант.
З а в д а н н я: записати числівники в дві колонки: в першу — кількісні, в другу — порядкові.
Двадцять п’ять, п’ять восьмих, сімнадцятий, шестеро, чет-вертого, сто, три дев’ятих, одинадцятеро, дев’ятий, вісімде¬сят, семисотий, чотириста, тринадцятий.
4.Тренувальні вправи.Завдання: в записаних реченнях визначити, якими членами речення виступають числівники.
Двічі по вісім — шістнадцять. Краще десятьом дати, як в одного просити. (Нар. тв.) За двадцять кроків од хати росла груша. (І. Нечуй-Левицький) Переможцями стали учні шостого класу.
5.Домашнє завдання.П.54,55,вправа 455
Комментариев нет:
Отправить комментарий