17.04.20
6-Б.6-Д.Українська мова.Узгодження числівників з іменниками.
1.Виконати вправи на закріплення на сайті "Мій клас".
2.Продивитися відеоурок за посиланням,заповнену таблицю перенести до зошита(у того ,хто додивиться урок повністю,питань не виникне)
https://www.youtube.com/watch?v=azJ19WmH7oY
Відновимо прослухане!!!


6-Б.6-Д.Українська мова.Узгодження числівників з іменниками.
1.Виконати вправи на закріплення на сайті "Мій клас".
2.Продивитися відеоурок за посиланням,заповнену таблицю перенести до зошита(у того ,хто додивиться урок повністю,питань не виникне)
https://www.youtube.com/watch?v=azJ19WmH7oY
Відновимо прослухане!!!

3. Утворіть словосполучення,запишіть до зошита
Два, декілька, три з половиною, півтора (метр)
Два, двоє, вісім, кільканадцять, чотири (учень)
Шість з половиною, дві з половиною, сім (година)
Чотири, багато, три, декілька (книга)
43, 62, 57, третина, чверть, півтора (кілометр)
Два з половиною, сім з половиною, чотири (місяць)
Три, півтора, декілька, шість (зошит)
4. Спишіть прислів’я і приказки, розкриваючи дужки.
1. Краще з розумним два (раз) згубити, як із дурним один раз знайти. 2. Наговорив три (мішок) гречаної вовни, і ті неповні. 3. Жито два (тиждень) зеленіє, два (тиждень) колоситься, два (тиждень) відцвітає, два (тиждень) наливається. 4. Велика господиня: три (город) — одна диня. 5. Два (півень) і дві (господиня) не згодяться ні завтра, ні нині. 6. Два (ведмідь) в одному барлозі не вживуться (Нар. творчість).
6-Б.Українська література.Українська література.Леся Воронина
." Таємне Товариство боягузів, або засіб від переляку №9. ".Підсумковий урок.
1.Літературний диктант(відповіді надсилати на електронну пошту ssklarenko82.82@gmail.com до 21.04.20.
Дайте відповідь одним словом:
- Через дивну зачіску, Сашка Смика прозвали …
- Клим мав заспівати жалісливу пісеньку про …
- Бабуся Соломія працювала в банку …
- Кактус називав Клима Поганським …
- Вхід до секретного штабу прибульців знаходився …
- Прибульці звались …
- Клим Джура вирушив рятувати бабусю на жовтому …
- Синій прибулець гнався за Климом на …
- Пані Соломія винайшла протиотруту від вірусу …
- Капсулу з підказками Климу передавав великий …
- Кількість розділів повісті – …
- Прізвище автора повісті …
2.Заповнення таблиці(запишіть у зошити,що є фантастичним,а що-реальним у повісті)
Фантастичне | Реальне |
.
|
.
|
3. Прорекламуй поість Лесі Ворониної(за бажанням),надішли на електронну пошту
4.Домашнє завдання.Підготуватися до контрольної роботи за творчістю Ярослава Стельмаха та Лесі Ворониної,виконати тести(стор.212-213).
9-Д.Українська література.П.Куліш-відомий письменник,перший український професійний літературний критик,перекладач

1.Опрацювати теоретичний матеріал підручника(стор.250-253)
2.Укласти хронологічну таблицю життя та творчості П.Куліша
3. Перегляньте відео
https://www.youtube.com/watch?v=8H03ULPPyPs
4.Запишіть у зошити 5 питань,які б ви хотіли поставити автору.
10-Д.Українська мова.Контрольний вид роботи №2. Есе-розповідь"Яку нагороду (реальну або вигадану) ти б хотів отримати найбільше в житті?" (виконавча робота).
10-Д.Українська мова.Контрольний вид роботи №2. Есе-розповідь"Яку нагороду (реальну або вигадану) ти б хотів отримати найбільше в житті?" (виконавча робота).
Роботи виконувати на подвійному аркуші,надіслати на електронну пошту до 23.04.20.
10-Д.Українська література.
«Лісова пісня» Лесі Українки.
1.Записати до зошита
2.Скласти цитатний план-характеристику до образу Мавки і Лукаша.

10-Д.Українська література.
«Лісова пісня» Лесі Українки.
1.Записати до зошита
Неоромантична проблематика твору:
а) людина і природа;
б) людина і мистецтво;
в) проблема добра і зла;
г) проблема кохання;
ґ) проблема самозради.
2.Скласти цитатний план-характеристику до образу Мавки і Лукаша.

3.Напишіть невеличкий твір-роздум на тему:
"У чому бачить сенс свого життя життя Мавка,а в чому -Лукаш?"
7-Д.Українська мова.Написання -н- та -нн- у прислівниках.
"У чому бачить сенс свого життя життя Мавка,а в чому -Лукаш?"
7-Д.Українська мова.Написання -н- та -нн- у прислівниках.
1.Пояснювальне письмо.Спишіть прислівники, розкриваючи дужки.
(Без)відома, (без)перестанку, (без)сумніву, (без)кінця(краю), (в)до(світа), (в)заперті, (в)затишку, (від)тепер, (від)усюди, (во)віки, (в)решті(решт), вряди (годи), (все)одно, всього(на)всього, (в)три(дорога), (в) цілому, (в)шосте, ген(ген), давним(давно), (де)далі, день(за)днем, день(у) день, десь(то), (до)відома, (до)завтра, (до)ладу, (до)не(схочу), (до)нині, (до)ранку, (з)боку, (з)боку(на)бік, звіку(зроду), (зо)зла, (з)середини.
2.Дослідження-зіставлення. Перепишіть речення, розкриваючи дужки. З’ясуйте розбіжність у написанні однозвучних слів. Надпишіть частини мови, до яких вони належать.
1) Кімната замкнута (з)середини — читай (з)середини розділу. 2) Видніється (в)далечині — (у)далечині моря. 3) Глянути (в) бік ударити (в)бік. 4) Попередити (в)останнє — налити води (в)останнє відро. 5) Увести прислівник (у)перше речення — (у)перше почути. 6) Подарувати (на) пам’ять книгу — продекламувати вірш Шевченка (на)пам’ять. 7) (У)середині все тремтіло від щастя — знайти (в)середині альбому потрібне фото.
3.Опрацюйте теоретичний матеріал на стор.130

4.Виконай вправу 362
5.Виконай завдання на сайті" Мій клас"
Комментариев нет:
Отправить комментарий