22.04.2020
6-Б.Українська мова.Правопис числівників.
1.Вправи на закріплення
Виконати завдання на сайті "Мій клас".
2.Укласти конспект у зошитах для правил.

6-Б.Українська мова.Правопис числівників.
1.Вправи на закріплення
Виконати завдання на сайті "Мій клас".
2.Укласти конспект у зошитах для правил.

ПРАВОПИС ЧИСЛІВНИКІВ
1.У складних числівниках у кінці першої частини м’який знак не пишеться:п’ятнадцять, шістнадцять, дев’ятнадцять.
2.Порядкові числівники на -сотий, -тисячний, -мільйонний, -мільярднийпишуться одним словом, і перша частина в них стоїть у родовому відмінку (крім сто): трьохсотий, двадцятип’ятитисячний(але:стотисячний).
3.У порядкових числівниках, утворених від назв десятків, перша частина не змінюється: п’ятдесятий, шістдесятий, сімдесятий.
4.На початку складних слів (прикметників, іменників) перші чотири числівники мають форми одно-, дво-, три-, чотири-: двоповерховий, триярусний, чотирикутник. Форми двох-, трьох-, чотирьох- вживаються лише перед голосними: двохелементний, трьохактний. Усі інші слова (крім сто) мають форму родового відмінка: десятиденний, тридцятип’ятикілометровий (але: стоголосий).
3.Виконати вправу 463.
4. Запишіть числівники словами.
80-поверховий хмарочос, 2-місний номер, 3-тисячний мешканець, 4-мільйонне місто, 250-літній ювілей, 60-кілометровий крос, 4-актова вистава, 45-відсоткова знижка, 200-гривнева купюра, 2-мільярдна галактика, 3-мачтова яхта.
6-Д.Українська мова.Відмінювання кількісних числівників.
Любі мої діти,тема складна,тому будьте уважними при опрацюванні теоретичного матеріалу!

Любі мої діти,тема складна,тому будьте уважними при опрацюванні теоретичного матеріалу!
1.Опрацюй теоретичний матеріал підручника(стор.199-202)
2.Переглянути відеоуроки за посиланням
https://youtu.be/KREWK6wBZsU
https://youtu.be/bp0cF8M1gbY
Запам*ятайте питтання,які треба ставити при відмінюванні числівників!!!



3. Практична робота.Завдання: записати, числівники підкреслити, визначити їх відмінки.
За шкалою розумового розвитку, яку запропонували швейцарські вчені, перше місце в природі посідає людина. Вона має до двохсот чотирнадцяти балів. Дельфін наділений приблизно ста дев’яноста п’ятьма балами. На третьому місці — слон. Він має до ста п’ятдесяти балів. Мавпа — до шістдесяти трьох. Зебра — до сорока двох, жирафа — до тридцяти восьми, лисиця — до двадцяти восьми балів. Найтупішим визнали бегемота, який набирає усього вісімнадцять очок.
Завдання : провідміняйте словосполучення.
Сорок птахів, дві учениці, вісімдесят книг.
Завдання : переписати словосполучення, розкриваючи дужки. Поставити словосполучення у формах родового, давального, орудного та місцевого відмінків.
Семеро (козенята), восьмеро (каченята), троє (сани), четверо (двері).
4.Домашня робота.П.56,вправа 472
6-Б.6-Д.Українська література.


Виконання тестових завдань.
Початковий і середній рівні
(За кожну правильну відповідь учні отримують по одному балу.)
1) За повістю Я. Стельмаха „Митькозавр із Юрківки, або Химера лісового озера”, Вася-велосипедист подарував хлопцям на знак примирення
А бурштиновий камінець із доісторичною комахою
Б зуб доісторичної тварини, знайдений на дні лісового озера
В свою колекцію комах
Г марки із зображенням доісторичних тварин
2) „Приголомшений, картаючи себе за негідний вчинок, я принишк у курені... Докори совісті люто вгризались у мою душу, шматували її на дрібні клаптики”. Герой твору Я. Стельмаха „Митькозавр із Юрківки, або Химера лісового озера” Сергій картав себе за те, що
А не втримав чудовиська, за яким хлопці полювали
Б заснув на посту
В поїхав до бабусі Митька без дозволу своїх батьків
Г не догледів багаття й вони тепер залишилися без вогню
3) Машиною часу в повісті Л. Ворониної „Таємне Товариство боягузів, або засіб від переляку № 9” виявився
А червоний „Москвич”
Б жовтий „Запорожець”
В білий „Мерседес”
Г чорний „Майбах”
4) За повістю Л. Ворониної „Таємне Товариство боягузів, або засіб від переляку № 9”, тренували Клима від боягузтва
А Ведмідь і Вовк
Б Лев і Тигр
В Жук і Заєць
Г Клоп і Цвіркун
5) Бабуся Соля в повісті Л. Ворониної „Таємне Товариство боягузів, або засіб від переляку № 9” виявилася
А відомою письменницею
Б таємним розвідником
В командиром міжпланетної станції
Г відомим науковцем
6) Продовжте речення.
Сюжет — це...
Достатній рівень
(За кожну правильну відповідь учні отримують по 1,5 бала.)
7) Поясніть, чому Митько, замість того, щоб розгніватися на Васю-велосипедиста, подякував йому (за повістю Я. Стельмаха „Митькозавр із Юрківки, або Химера лісового озера”), Висловіть свою думку щодо цього.
8) Складіть план характеристики образу Клима Джури, головного героя повісті Л. Ворониної „Таємне Товариство боягузів, або засіб від переляку № 9”.
Високий рівень
(За правильну відповідь учні отримують 3 бали.)
9) Виконайте одне із завдань.
А Напишіть твір-роздум „Чи потрібно боротися зі своїми страхами й поганими звичками і які є для цього способи” (за твором Л. Ворониної та власними міркуваннями).
Б Продовжте історію Митька й Сергія, уявивши собі їхню зустріч з однокласниками та вчителькою біології.
Відповіді надсилати на електронну пошту ssklarenko82.82@gmail.com до 23.04.20.
7-Д.Українська мова.И та і в кінці прислівників.
1.Повторення вивченого
1.Запишіть подані словосполучення з прислівниками у два стовпчики: а) ті, що пишуться з не разом; б) ті, що пишуться з не окремо.
7-Д.Українська мова.И та і в кінці прислівників.
1.Повторення вивченого
1.Запишіть подані словосполучення з прислівниками у два стовпчики: а) ті, що пишуться з не разом; б) ті, що пишуться з не окремо.
Повернусь (не)вдовзі; ніде (не)видно; сказав (не)голосно; усміхався (не)щиро, а улесливо; просився (не)терпляче; запізнився (не)нароком; плив (не)повільно, а швидко; усміхнувся (не)щиро; надворі (не)холодно; запам’ятав (не)багато; світилося (не)тьмяно, а яскраво; надвечір (не)хмарно.
Ключ.Якщо ви правильно виконали завдання, з других букв перших записаних слів прочитаєте продовження вислову В. Симоненка:
« Праця людини - …».
2.Відновити фразеологічні звороти, уставивши з довідки потрібні за змістом прислівники з часткою ні.
1) Голкою… ткнути. 2) Як… нічого. 3) …у світі. 4) І вгору глянути… 5) …б не подумав. 6) Далі вже… 7) …не годиться. 8) Переводиться на…
Довідка: нікуди, нікуди, нінащо, ніде, ніде, нізащо, ніколи, ніколи.
2.Вивчення нового матеріалу
1.Опрацювати теоретичний матеріал підручника(стор.134)

1.Завдання: утворити від поданих слів прислівники, пояснити написання кінцевої букви. З трьома прислівниками скласти речення.
В, осінь; по, вовк; на, вік; по, молодець; по, юнак; в, ніч; мовчати; три; на, в, круг; без, вість; за, в, глибина.
2.

3.Домашнє завдання.П.37,вправа382
7-Д.Українська література. Контрольна робота №5(твір).
Написати твір на тему:"Моє ставлення до Івана Сили. За твором О. Гавриша «Неймовірні пригоди Іван Сили – найсильнішої людини світу»"
Твори надсилати на електронну поштуssklarenko82.82@gmail.com до 24.04.20
Комментариев нет:
Отправить комментарий