23.04.2020
10-Д.Українська мова.Написання не,ні з різними частинами мови.
1.Опрацювання теоретичного матеріалу(стор.117-118)
2.Перегляньте відеоурок за посиланням
https://youtu.be/JFxcpQ2wbxs



3.Запишіть речення,знявши риску
1. Не/багаті у мене скарби, але й ті я не всі зберіг, залишивши для віршів фарби і думок не/швидкий розбіг (В. Симоненко). 2. Дурний язик голові не/приятель (Народна творчість). 3. Був білий світ не/білий вже, а чорний (Л. Костенко). 4. Садок був не/величкий, але рясний (Б. Грінченко). 5. Гурту і вовк не/страшний (Народна творчість).
4.Запам’ятайте правопис слів нікчемність, нічийний, нівроку, нізвідки, недуг, немовля, негода, неабищо. Скласти з ними речення.




10-Д.Українська мова.Написання не,ні з різними частинами мови.
1.Опрацювання теоретичного матеріалу(стор.117-118)
2.Перегляньте відеоурок за посиланням
https://youtu.be/JFxcpQ2wbxs


3.Запишіть речення,знявши риску
1. Не/багаті у мене скарби, але й ті я не всі зберіг, залишивши для віршів фарби і думок не/швидкий розбіг (В. Симоненко). 2. Дурний язик голові не/приятель (Народна творчість). 3. Був білий світ не/білий вже, а чорний (Л. Костенко). 4. Садок був не/величкий, але рясний (Б. Грінченко). 5. Гурту і вовк не/страшний (Народна творчість).
4.Запам’ятайте правопис слів нікчемність, нічийний, нівроку, нізвідки, недуг, немовля, негода, неабищо. Скласти з ними речення.
5.Виконайте тестові завдання(відповіді надсилати на електронну пошту до 25.04.20)
1. Частка не пишеться разом | |
А з дієприкметниками, які не мають при собі пояснювальних слів і виконують
синтаксичну функцію означення Б з дієсловами, дієприслівниками, займенниками, числівниками, службовими частинами мови В з дієприкметниками, якщо вони мають пояснювальні слова Г з іменниками, коли при них є протиставлення Д з прикметниками, які виступають у реченні присудками | |
2. Частка не пишеться окремо | |
А якщо вживається як префікс в іменниках-власних назвах
Б з іменниками, прикметниками, займенниками, прислівниками, які у сполученні з не означають одне поняття В з підсилювальними прислівниками, незмінюваними присудковими словами, зі словами, що пишуться через дефіс Г зі словами, до складу яких входить префікс недо- Д з дієприкметниками, які не мають при собі пояснювальних слів і виконують синтаксичну роль означення | |
3. Частка ні пишеться разом | |
А із займенниками та прислівниками, від яких відокремлюється прийменником
Б у заперечних займенниках і прислівниках В для заперечення наявності предмета чи ознаки, у стійких словосполученнях без дієслова-присудка Г із усіма словами Д із прикметниками, коли при них є протиставлення | |
4. Усі слова з не пишуться разом у рядку | |
А не/до/смаку, не/смілий, не/розвантажений досі вагон, не/можна
Б не/дбайливий, не/дарма, не/доглянути, не/дочитаний роман В не/руш/мене, не/погода, не/набагато, не/ня Г не/по/європейськи, не/мовля, не/хворощ, ще не/виконані завдання Д не/хочу, не/можна, не/треба, не/догляд | |
5. Усі слова з не пишуться окремо в рядку | |
А не/сьогодні-завтра, не/вгаваючи, ще не/достиглий плід, не/досить
Б не/достиглий плід, не/доля, не/густий, не/бовид В не/досіл, не/до/речі, не/долік, не/вістка Г не/славити, не/дорід, не/хотіти, не/могти Д не/зчутися, не/бавлячи, не/роблячи, не/гарний | |
6. Орфографічну помилку допущено в рядку | |
А несказанний, не до смаку, не так, неабихто
Б не працюючи, непорушно, конспект не завершений, не ворог, а друг В не доспівана пісня, спекотно не по-ранішньому, непочатий, не зараховано Г небажаний гість, небайдуже ставлення, недоспана ніч, небилиця Д недозрілий овоч, ні слова не промовити, ні на йоту, неждано-негадано | |
7. Правильно написано всі слова рядка | |
А не послух, невагомість, нісе-ніте, не вартий
Б незлічений, ні слова не скажу, ні в чому, нізвідки В ні котрий, не п’ятий, а шостий, не доплатити, незовсім Г ніким не впізнаний, ні світ ні зоря, поки невизнаний поет, не збудований ще міст Д не дуже вдалий день, твір незавершений, ні пава ні ґава, ще не вижатий плід | |
8. У якому рядку всі слова з ні пишуться разом? | |
А ні/світ/ні/зоря, ні/що, ні/від/чого, ні/в/року
Б ні/ні, ні/трошки, ні/звідкіля, ні/один В ні/куди, ні/телень, ні/по/чому, ні/чийний Г ні/на/йоту, ні/чому, ні/коли, ні/в/року Д ні/чогісінько, ні/в/сих ні/в/тих, ні/в/яку душу, ні/трохи | |
9. У якому рядку всі слова з ні пишуться окремо? | |
А ні/за/що, ні/кроку далі, ні/до/розмови, ні/на/що
Б ні/на/що, ні/би/то, ні/якому, ні/з/кого В ні/на/якому, ні/чий, ні/за/що, ні/на/йоту Г ні/скільки, ні/хто, ні/який, ні/в/чому Д ні/звуку, ні/пострілу, ні/з/ким, ні/ким | |
10. Орфографічні помилки допущено в рядку | |
А ні для чого, нікудишній, нібитохворий, нізвідкіль
Б ні чичирк, нікчемний, ні чия, ні сюди ні туди В ні один, ні в якому разі, нікогісінько, ніколи Г ні на трошки, немає, ненависть, нещирий Д недооцінка, нестямитись, не купивши, ні в якому | |
11. Усі слова з не пишуться окремо в рядку | |
А не/волити, не/від/того, не/закінчено, не/сказано
Б не/зчутися, не/досить, не/зроблено, не/випито В не/невидіти. не/можна, не/треба, не/намальовано Г не/славити, не/по-нашому, не/широкий, не/гарний Д не/може, не/дуже, не/зовсім, не/цілком | |
12. Усі слова з не пишуться разом в рядку | |
А не/можна, не/вільник, не/здужати, не/змогти
Б не/стямитися, не/здужати, не/покоїтися, не/славити В не/всипущий, не/гайний, не/треба, не/вдовзі Г не/самовито, не/сказано, не/дарма, не/зовсім Д не/дозрілий, не/деже, не/доказаний, не/досяжний | |
13. Частку не треба писати разом з наступним словом у рядку | |
А ще не/завершена праця
Б не/покоїтися про дитя В не/цікава, але коротка дискусія Г не/крутити носом Д досі не/сказані слова | |
14. Частку не треба писати окремо з наступним словом у рядку | |
А не/сила терпіти
Б не/досконала стаття В іти в не/пам’ять Г не/доробити вправу Д не/славити князів | |
15. Частку не треба писати окремо з наступним словом у рядку | |
А ще не/підкорені країни, не/вивчене питання
Б лан не/засіяний, не/затоплена навесні місцина В не/опалі квіти, не/зроблена ніким печеня Г досі не/збудований гараж, не/переборне бажання Д зовсім не/відомий текст, не/захищений сад | |
16. Частка не пишеться окремо | |
А ще не/збудований, не/мічний, не/виконавши проект, не/нависть
Б не/знаючи броду, не/вивчені ще проблеми; не/зчувся, як заснув В не/зводячи очей, не/потрібно дякувати, не/захищений від вітру; не/дорого, а дешево Г не/часто, не/забаром, не/довірливо, не/закінчений вчасно Д не/безпека, не скошена трава; не/боязкий, а хоробрий | |
17. В уривку
Слово рідне! Мабуть, не (1)було жодного видатного письменника, який би не (2)висловив любові до рідної мови й своєї тривоги за її долю, який би не (3)покладав на неї найбільших надій, бо долю свого народу в майбутньому бачив не (4)відривною від долі рідної мови. Люби свою мову, плекай її, дбай по неї, не (5)засмічуй її.
не слід писати разом зі словами на місці цифри | |
А 1
Б 2 В 3 Г 4 Д 5 | |
18. Не вживаються без не всі слова рядка | |
А невістка, небога, незчутися
Б неволити, неславити, невдаха В нездара, нещастя, невід Г неуважність, непокоїтися, немовля Д небавом, недоліток, негарний |
19. Установіть відповідність між словом з не і правилом | ||||||||
1 не/варт гроша в
базарний день 2 яких і світ не/бачив 3 бачити не/мало свiту 4 не/чуючи ніг під собою | А окремо з дієприслівником Б окремо з дієсловом В разом, бо з не означає одне поняття Г разом, бо з не утворює слово з протилежним значенням, яке можна замінити синонімом Д окремо з незмінюваним присудковим словом |
20. Установіть відповідність між написанням ні зі словом і правилом | ||||||||
1 далі ні/куди
2 ні/чліг 3 ні/для/кого 4 ні/зернини ні/пилини | А разом, бо заперечний прислівник Б окремо, бо стійке словосполучення без дієслова-присудка В разом, бо слово без ні не вживається Г окремо, бо частка від займенника відокремлена прийменником Д окремо, бо ні є повторюваним сполучником із заперечним єднальним значенням |
21. Текст і завдання до нього. | |
1. Покищо ж літо, ось-ось почнуться жнива і пшениця навколо мене дзвенить під вітром.
2. Світу навколишнього за пишними колосками мені не видно. 3. Ніби в лісі, тільки ліс кольору сонця. 4. І раптом, зовсім несподівано для себе, вигулькуєш на зелену галявину – дзвін колосків віддаляється, густо-зелений моріг ласкаво розгойдує тебе, аж у голові паморочиться. 5. Хліба навколо стіною, і ти стоїш, як у колодязі: вітер тут і не дихне, сонце пригріває спекотніше, і повітря добре настояне на травах та квітах. 6. Стоїш, трохи ошелешений, затулившись від сонця ліктем, але потроху оговтуєшся і починаєш прислухатися: чи не забринить поблизу тиша від джмелиного голосу? 7. Таки забриніла! | |
А. У скількох реченнях є частка не, ні
| |
А 1
Б 2 В 3 Г 4 Д 5 | |
Б. Слово, якому не надає протилежного значення (можна замінити синонімом), ужито в
реченні | |
А 2
Б 3 В 4 Г 6 Д 7 | |
9-Д.Українська мова.Текст як одиниця мовлення й продукт мовленнєвої діяльності. 1.Повторення вивченого Виконати роботу на сайті " Мій клас" 2.Вивчення нового матеріалу. Опрацювати теоретичний матеріал на стор.116 |




3.Робота з текстом
► Прочитайте текст. Визначте його основну думку.
Текст перепишіть. Визначте його тему і мікротеми.
ПІСНЯ, ЩО ЗАВОЮВАЛА ЄВРОПУ
На початку минулого століття вчені були неймовірно здивовані, як далеко помандрувала одна з шотландських народних пісень: вона прижилася в Україні і стала тут народною, широко знаною під на звою «їхав козак за Дунай». Але дослідники глибше проаналізували цю загадку… З’ясувалося, що «їхав козак за Дунай» народилася-таки в Україні, а залетіла аж до Шотландії… І не тільки до Шотландії. Вона звучала часто і французькою, і польською, і чеською, і болгарською, з’ясувалося, що в тієї пісні є автор. Його ім’я — Семен Климовський.
Отака надзвичайно щаслива доля судилася цьому творові укра їнського козака (З журналу).
3.Домашня робота.П.33,дом. впр.на стор.119
6-Б.Українська мова.Відмінювання кількісних числівників.
Любі мої діти,тема складна,тому будьте уважними при опрацюванні теоретичного матеріалу!

1.Опрацюй теоретичний матеріал підручника(стор.199-202)
2.Переглянути відеоуроки за посиланням
https://youtu.be/KREWK6wBZsU
https://youtu.be/bp0cF8M1gbY
Запам*ятайте питтання,які треба ставити при відмінюванні числівників!!!



3. Практична робота.Завдання: записати, числівники підкреслити, визначити їх відмінки.
За шкалою розумового розвитку, яку запропонували швейцарські вчені, перше місце в природі посідає людина. Вона має до двохсот чотирнадцяти балів. Дельфін наділений приблизно ста дев’яноста п’ятьма балами. На третьому місці — слон. Він має до ста п’ятдесяти балів. Мавпа — до шістдесяти трьох. Зебра — до сорока двох, жирафа — до тридцяти восьми, лисиця — до двадцяти восьми балів. Найтупішим визнали бегемота, який набирає усього вісімнадцять очок.
Завдання : провідміняйте словосполучення.
Сорок птахів, дві учениці, вісімдесят книг.
Завдання : переписати словосполучення, розкриваючи дужки. Поставити словосполучення у формах родового, давального, орудного та місцевого відмінків.
Семеро (козенята), восьмеро (каченята), троє (сани), четверо (двері).
4.Домашня робота.П.56,вправа 472
Комментариев нет:
Отправить комментарий