вторник, 5 мая 2020 г.

Дистанційне навчання(06.05.20)

06.05.20.
6-Д.Українська мова.Розряди займенників за значенням.
1.Вправа на закріплення(489.стор.213).
2.Вивчення нового матеріалу.
Вивчити теоретичний матеріал(стор.214).
Презентація до відкритого уроку у 6 класі "Займенник: загальне ...



 Записати текст. Уставити потрібні за змістом займенники, скориставшись довідкою. Визначити розряд за значенням і синтаксичну роль.

Кажуть, горе зближує людей. Тепер ... переконався, що так ... й є. 
Якщо раніше в ... дружбі з Ільком і були ... щілини, то тепер ... зцементувалася так, що ... сила не розірве.
Уранці ... чекали одне одного на розі і до школи йшли разом. Зі школи поверталися також разом. ... з Ільком твердо вирішили довести ..., що ... — теж не останні (За Д. Ткачем).

Довідка: якийсь, воно, я, всі, ніякий, наш, вона, ми.



Виконайте вправу 493

3.Домашнє завдання.П.59,вивчити таблицю,вправа 

495






6-Б..Українська мова.Займенник:значення,морфологічні ознаки,синтаксична роль.
1.Опрацюйте теоретичний матеріал(стор.210-211)
Презентація до уроку "Займенник як частина мови"

2.Перегляньте відеоурок.
3.Завдання.
1.Виконайте вправу 483
2.Запишіть до зошита речення, підкресліть займенники відповідно до того, яким членом речення вони виступають
Мудрим ніхто не вродився, а навчився
Кожному мила своя сторона.
Обняла його хвиля міцно і тягне до себе на дно.
4.Домашнє завдання.П.58,вправа484.



6-Б.6-Д. Українська література.Степан Руданський.
"Добре торгувалось"

1.Укласти хронологічну таблицю(стор.223-224).

Calaméo - Він так любив людей, що сяяв весь зорею


2.Робота з літературознавчим словничком(записати до зошита)
Співомовка — короткий віршований ліро-епічний твір, часто побудований на якомусь народному анекдоті, приказці або казковому мотиві.
Ознаки співомовок опис якогось одного комічного або трагічного випадку; стисле зображення подій, динамічний розвиток; несподівана розв’язка; одна –...
Інверсія — одна зі стилістичних фігур мови, яка полягає в незвичному розташуванні слів у реченні, щоб найбільш значуще слово чи слова особливо підкреслити, звернути на них увагу.
3.Виразне читання співомовки «Добре торгувалось».

С.Руданський “Добре торгувалось” Проблематика взаємостосунки багатого й бідного; мова українська й суржик; сміх гумористичний і сатиричний.
Словникова робота.
Мазниця — посуд для дьогтю.
Крамниця — магазин.
Чумак — торгівець сіллю, рибою, які везли з Криму у XVI-XIX ст.
Дьоготь — в'язка бура або чорна рідина, яку використовували для змащування взуття, зброї тощо.
Кацапи зневажливе прізвисько росіян.
Зачав — почав.
Шельма — хитрун, ошуканець.
Толькі — лише.
Адні — одні.
Нівроку — побажання не наврочити своїми словами.
Йно — тільки, лише.

4.Скласти характеристику героїв твору(письм.)
Чумаки-
Купці-


7-Д.Українська мова.Тренувальні вправи.
Виконати завдання на сайті "Мій клас".

7-Д.Українська література.
Андрій Малишко."Вчителька".
Про пісню „Вчителько моя”.
Зворушливою піснею „Вчителько моя” А. Малишко низько вклонився всім учителям за їхню нелегку працю. Існує легенда, що вірш написаний за реальними подіями. Нібито повернувшись після війни в рідну школу, А. Малишко не впізнав улюбленої вчительки: ця ще не стара жінка виявилась сивою. Поет дізнався, що на фронті загинув її чоловік, а два сини-близнюки підірвали себе гранатою, щоб не здатись живими в руки ворогів. Від таких страшних життєвих трагедій вчителька не втратила природної доброти, педагогічного хисту, перелила свою любов на чужих діток. Автор схиляється перед героїнею, називає її єдиною порадницею, зорею, дякує за невтомну працю.

1.Виразне читання поезії «Вчителька»(стор.281).
2.Послуховування поезії 


3.Випишіть епітети та з’ясуйте їх роль у розкритті головної думки поета 



Комментариев нет:

Отправить комментарий