понедельник, 4 мая 2020 г.

Дистанційне навчання(05.05.20)

05.05.2020
10-Д.Українська література.Микола Вороний"Блакитна Панна".
1.Прочитати поезію(стор.236)
2.Опрацювати теоретичний матеріал,записати до зошита
Поезія «Блакитна панна» - взірець пейзажної лірики. Поет М.Вороний оспівав весну як блакитну панну. Поряд зі звичними, традиційними у фольклорі та в літературі засобами виразності (весна запашна, чарівна, у прозорих шатах, у серпанках) автор використовує біблійну урочисту лексику ( «Осанна!»), метафори («в душі моїй, в сяйві мрій В′ються хмелем арабески»), мистецькі терміни (арабески, фрески, гротески). І це надає творові неповторне інтелектуально – мистецьке естетичне забарвлення.
Тема: гармонія природи і мистецтва.
Ідея: неоромантичне возвеличення краси природи.

Основна думка: роздуми над узагальненим ідеалізованим образом жінки.
. Словникова робота.
Арабески — складний орнамент з геометричних фігур і рослинних мотивів.
Фрески — живопис на вологій штукатурці, одна з технік настінного малярства.
Гротеск — художня образність, яка ґрунтується на поєднанні фантастичного і реального, трагічного і комічного, прекрасного і потворного.
Осанна — святковий молитовний вигук.
Блават — волошка.
3.Переглянути відео

4.Вивчити напам*ять вірш "Блакитна Панно"(відео надсилати на Viber)
5.Законспектуйте теоретичний матеріал(стор.234)


6-Д.Українська мова.Займенник:значення.морфологічні ознаки,синтаксична роль.
1.Опрацюйте теоретичний матеріал(стор.210-211)
Презентація до уроку "Займенник як частина мови"

2.Перегляньте відеоурок
3.Завдання.
1.Виконайте вправу 483
2.Запишіть до зошита речення, підкресліть займенники відповідно до того, яким членом речення вони виступають
Мудрим ніхто не вродився, а навчився
Кожному мила своя сторона.
Обняла його хвиля міцно і тягне до себе на дно.
4.Домашнє завдання.П.58,вправа484.

7-Д.Українська мова.Правопис прийменників.

1.Повторення вивченого
 Відредагуйте словосполучення і речення(письмово)

Ходити по хатам; зошит по українській мові, знання по фізиці; діяти по правилах. Моя сестра по фаху лікар. Я ходив в магазин. Учень пропустив три дні по хворобі. Ми говорили за нашого улюбленого футболіста.
Розподільний диктант
   Розподілити подані прийменники спочатку на синонімічні, потім — на антонімічні, таким чином утворивши синонімічні й антонімічні ряди прийменників.
Біля, між, над, для, уві, коло, під, від, задля, через, з метою, перед, проміж, із, близько, до, у, край, за, в, з, поміж, крізь, зі, серед, повз.
2.Вивчення нового матеріалу.
Опрацювати теоретичний матеріал(стор.158).
Переглянути відеоурок
3.Виконати завдання
Списати, розкриваючи дужки.
(За)для нас; (з)поміж нас; (по)між людьми; (на)чолі(з) учителем; (з)під опіки батьків; (на)зустріч щастю; (у)напрямку(до) площі; (на)передодні свята; (по)над деревами; (у)ві сні; (з)(по)над гір; (з)над вершин дерев.

Українська мова для 8 класу: завдання та тести онлайн - Learning ...

  Пояснити правопис однозвучних слів. Визначити, до яких частин мови вони належать.

Зібратися (в)гори — котитися (з)гори — котитися (з)гори високої; говорити (в)третє — заглянути (в)третє вікно; приїхати (в)двох — (у)двох кімнатах; йти (на)зустріч — (на)зустріч з братом.


7-Д.Українська література.Андрій Малишко
"Чому ,сказати,й сам не знаю".


1.Прочитати поезію"Чому ,сказати,й сам не знаю".

Стежина…Кожен  пов’язує її з чимось своїм, дуже важливим. Кожен її пам’ятає – чи ту, по якій ступав перші кроки, чи ту, по якій ідеш щодня. Вона у кожного своя. І  цю стежину треба пройти так, щоб, озирнувшись назад, не соромно було за пройдений шлях. Ця стежка веде кожного у широкий світ. До неї можна повернутися тільки у спогадах, бо дитинство не повертається.
Історія написання твору   
      Кожна з пісень Малишка -  дивовижна перлина, яка з часом не втратила своєї актуальності. Цікава історія і у пісні « Стежина», музику до якої було створено через декілька років після смерті Андрія Малишка. 
    Платону Майбороді замовили написати музику до художнього фільму «Абітурієнтка». Ось тоді і згадав композитор про вірш Малишка «Чому, сказати, сам не знаю.»Цікаво, що поет цей твір подарував своєму другу Майбороді, а той написав до неї чудову мелодію, дав назву новій пісні «Стежина». 
    Йшов 1969 рік, поет дуже захворів. І найбільшим проханням тоді було принести до лікарні цвіт яблуні. За дев’ять днів до смерті поет залишив уявно лікарняну палату і полинув до сільської хати, став босоніж на стежину і вийняв зі свого серця слова цієї пісні. Саме вона стала його лебединою піснею. Поет пішов із життя, але не з серця людського.
2.Прослухайте пісню"Стежина" у виконанні Дмитра Гнатюка

Літературознавче завдання
     Випишіть до зошитів з тексту пісні образи - символи, поясніть їх смислове значення    
-         Стежина - 
-         відчинені ворота -  
-         дощі, сніги - 
-         розквітлі соняхи - 
-         вечоровий виднокруг - 







Комментариев нет:

Отправить комментарий