25.05.20.
6-Б. (25.05-27.05).6-Д.(25.05-26.05).
Українська мова.Повторення в кінці року.
Морфологія.Орфографія.
Пригадайте!!!
6-Б. (25.05-27.05).6-Д.(25.05-26.05).
Українська мова.Повторення в кінці року.
Морфологія.Орфографія.
Пригадайте!!!
Виконання практичних завдань
1. Знайдіть речення, що складається тільки з іменників. Визначте відмінок цих іменників.
Ледачого всі обминають, а роботящого шанобливо вітають. Праці – життя, дозвіллю – година.
2. Закінчіть фразеологізми. Визначте, до якої частини мови належить останнє слово.
Зарубати на… (носі).
Куй залізо, поки… (гаряче).
Як кіт… (наплакав).
Вийти з… (себе).
Зрозуміло, як 2 на 2 – … (чотири)
3.Виконайте морфологічний розбір виділених слів(схеми див. у підручнику).
4. Гра “Покажи частину мови”(кому це цікаво)
– Якщо це іменник – складіть руки над головою, дієслово – покажіть долоню, прикметник – скажіть “ой”, займенник – покажіть рукою на себе, числівник – плесніть у долоні.
Сонце, я, нами, три, весна, перший, нічне, сон, малий, його, приїхали, радіють, веселе, спить, двадцять, сім.
4.Тестування
1. У якому рядку всі іменники належать до назв неістот?
А) Птах, листя, дерева, зошит, товариш;
Б) книга, хата, ніж, одяг, осінь;
В) дощ, небо, ягоди, батько, мати.
2. Якими членами речення бувають прикметники?
А) Тільки головними;
Б) тільки другорядними;
В) другорядним або присудком.
3. Замість яких частин мови вживаються займенники?
А) Замість дієслів;
Б) замість прийменників;
В) замість іменників, прикметників та числівників.
4. У якому рядку подано лише числівники?
А) Перший, третій, п’ятий, сьомий, дев’ятка;
Б) десять, десятеро, сто двадцять, сорок один;
В) одинадцятий, тринадцятий, п’ятнадцятий, друг, шість.
5. У якому рядку всі дієслова – майбутнього часу?
А) Читатимеш, заспіваю, буде малювати, лити, сумую;
Б) покличу, налякає, принесемо, буду кричати, ходжу;
В) відвідаєш, сподіватимусь, будеш вірити, переможу, полечу.
6. Продовжіть речення: “Частини мови – це…”:
А) слова, різні за звучанням, але однакові або близькі за значенням;
Б) особливі групи слів, що характеризуються лексичним значенням, морфологічними ознаками, синтаксичною роллю в реченні;
В) слова, протилежні за значенням.
7. У якому рядку всі подані слова – іменники?
А) Рух, бігати, завдання, читати, радість;
Б) звертання, синява, сміливість, радість, читання;
В) дія, молодий, природа, життя, рухатися.
8. Як змінюються прикметники?
А) Тільки за відмінками;
Б) за родами, відмінками і числами;
В) тільки за родами.
9. У якому рядку всі наведені слова є займенниками?
А) Сік, дім, ніч, ліс, біль;
Б) він, сам, чий, вік, чай;
В) мій, наш, ваш, свій, твій.
10. У якому рядку допущено орфографічну помилку?
А) Свято, буряк, міжгір’я, бур’ян, кур’єр;
Б) з’єднаний, з’їхати, з’явитися, об’єм, під’їхати;
В) рум’яний, дзвякнути, цвях, моркв’яний, торф’яний.
11. Позначте, у якому рядку записано тільки займенники.
А) Нас, ми, у, перед;
Б) я, ти, на, тебе;
В) мене, їх, тобі, вам.
6-Д.Українська література.Контрольний твір.
1.Складіть і запишіть гумореску на тему шкільного життя.
2.Роботи надсилати на електронну пошту до 26.05.20.
9-Д.Українська мова.УРМ№17.Тези прочитаних публіцистичних чи науково-пізнавальних статей.
Тези — це коротко, точно, послідовно сформульовані ідеї, думки, положення доповіді, повідомлення, статті тощо. Тези складають основу тексту.
Формулювання кожної тези починається з нового рядка, кожна теза має самостійну думку, висловлену в одному або кількох реченнях. Тези суттєво відрізняються від плану, оскільки виділяють кожну думку, підтверджуються фактами і прикладами. Вони використовуються для запам’ятовування певної інформації. Здебільшого мають форму речень на зразок: Реформи шкільної освіти. Ігрова форма уроку. Підручник як художній твір. Можливості вибору домашнього завдання.
Робота з пам’яткою.
ПАМ’ЯТКА
«Як підготувати тези прочитаного»
- Прочитати весь текст (якщо він невеликий) або розділ (якщо твір великий за обсягом).
- Продумати зміст тексту, знайти й прослідкувати основні положення, висунуті автором.
- Формулювати думки чітко й коротко, але самобутність форми повинна зберігатися, незважаючи на деяку уривчастість викладу.
- Кожне положення повинно містити в собі лише одну думку.
- Записуючи тезу, потрібно нумерувати кожну, пропускати рядок між ними.
- У кожній тезі потрібно виділяти головне слово й помічати логічний наголос.
- Якщо твір великий, то в кінці кожної тези вказують номер сторінки тексту, якщо невеликий — джерело викладу.
- Викладати основні авторські думки у вигляді послідовних пунктів.
1.Опрацювати теоретичний матеріал підручника(стор.128-129).
2.Виконати вправу 1,складіть і запишіть тези за поданим текстом.
9-Д.Українська література.Контрольний твір.
Написати твір на тему "Волелюбна романтика героїв, прагнення до особистої свободи(за повістю “Інститутка” Марка Вовчка)"
Роботи надсилати на електронну пошту до 26.05.20.
10-Д.Українська мова.Навчальні тестові завдання.Підготовка до ЗНО.
Виконати тестові завдання за посиланням
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=3908032
Код доступу 3908032
Завдання необхідно виконати до 25 травня 16:00
Комментариев нет:
Отправить комментарий