четверг, 23 апреля 2020 г.

Дистанційне навчання(24.04.20)

24.04.20.
6-Б.6-Д.Українська мова.Відмінювання порядкових числівників.
1.Повторення вивченого
Завдання: провідмінювати числівники.
Вісім, дванадцять,  сімсот, двісті, двадцять три
Виконати завдання на сайті "Мій клас"
2.Вивчення нового матеріалу
Зверніть увагу!!!
Самостійна частина мови числ́івник - презентация онлайн
Порядкові числівники, як і прикметники, змінюються за родами, відмінками й числами.
Порядкові числівники, що закінчуються на -сотий, -тисячний, -мільйонний, -мільярдний, пишуться разом: двохсотий, чотиритисячний, десятимільйонний, п’ятимільярдний.
Презентація "Відмінювання порядкових числівників. Визначення часу".3.Домашнє завдання.П.57.впр.477.

6-Б.Українська література.Гумористичне й сатиричне зображення.Жанрова різноманітність гумористичних творів.

смайлик смех до слез - Создать мем - Meme-arsenal.com
"Сміх — це здоров'я, сміхом можна більше вразити, ніж лайкою чи навіть бійкою", — говорять у народі. Українці завжди відзначалися дотепністю, розвиненим почуттям гумору, вмінням посміятися не лише над іншими, а й над самим собою.
1.Записати до зошита визначення(стор.217)
Гумор-
Сатира-
2. Робота з таблицею "Жанри гумористичних творів".
Гумористичні та сатиричні твори дуже різноманітні за жанром. Це й анекдоти, і гуморески, і співомовки, і байки, і усмішки. До речі, жанр усмішка започаткував Остап Вишня.

Уроки української літератури у 6 класі "Байки Деоніда Глібова"
Уроки української літератури у 6 класі "Байки Деоніда Глібова"

3.Домашня робота.Записати до зошита прислів*я та приказки про сміх(не менше 10)

Кажуть, сміх продовжує життя людини. Він приносить радість і задоволення. Тож смійтеся на здоров'я і даруйте своїм рідним, друзям ці світлі й щирі почуття.

Гифка смайлик гиф картинка, скачать анимированный gif на GIFER

10-Д.Українська мова.Тренувальні вправи.
1.Повторити теоретичний матеріал(стор.69-136)
2.Виконайте тестові завдання(відповіді надіслати на електронну пошту до 27.04.20)
1. Усі слова написані правильно в рядку.
А викладацький, молотьба, вохкість;
Б карпатський, дорожчати, робітництво;
В криворізький, об’їжджати, французський;
Г інтелігентський, сонячний, надхнення;
Д тюркський, свідотство, соняшник.
2. Літеру е на місці пропуску треба писати в усіх словах рядка.
А б..регти, восьм..ро, шел..ст, п..ріжок;
Б з..леніти, виш..нька, к..шеньковий, ч..рнетка;
В мавп..ня, книж..чка, вел..тень, тр..вожний;
Г шерш..нь, визволит..ль, м..гдаль, в..селощі;
Д ріднес..нький, жод..н, кис..нь, с..зонний.
3. М’який знак на місці пропуску пишеться в усіх словах рядка.
А рибал..ство, погод..ся, прип’ят..ський, голівон..ці;
Б зателен..кати, красун..чик, купал..ський, виріз..бити;
В вигул..кнути, конс..єржка, зат..марити, нац..кувати;
Г кан..йон, ковз..кий, мал..ва, локал..ний;
Д консул..ський, обвін..чати, відгад..ко, крад..кома.
4. Апостроф ставиться в усіх словах рядка.
А м..ятний, роз..ятрений, присв..ята, пом..якшити;
Б кам..яніти, без..ядерний, кур..йозний, медв..яний;
В солов..ї, тьм..яно, кон..юктивіт, грав..юра;
Г пір..я, пів..ями, прив..ялений, п..єдестал;
Д пів..яблука, марнослів..я, скип..ятити, без..ініціативний.
5. Від поданих іменників утворіть прикметники за допомогою суфікса -ськ-. Чергування приголосних не відбувається в обох словах рядка
А Париж, калмик;
Б Гаага, Виборг;
В Буг, Чорнухи;
Г Перемишль, казах;
Д Іртиш, чех.
6. Спрощення приголосних на письмі відбувається в усіх словах рядка...
А студен..ство, виїз..ний, тиж..невий;
Б зліс..ний, щас..ливий, хвас..ливий;
В доблес..ний, провіс..ник, ціліс..ний;
Г гіган..ський, радіс..ний, облас..ний.
Д учас..ник, корис..ний, невіс..чин.
7. Подвоєння літер відбувається в усіх словах рядка.
А зран..я, безсмерт..я, пісен..ий, прочитан..ий;
Б довгождан..ий, блажен..ий, згуртован..ий, височен..ий;
В страшнен..ий, картин..ий, міськ..ом, від..зеркалити;
Г стат..ей, жит..єдайний, облич.., роздоріж..я;
Д л..яний, зран..я, він..ицький, об..ризкати.
8. Префікс с- треба писати в усіх словах рядка:
A ..кісний, ..чорнілий, ..ходити, ..писати;
Б ..формувати, ..тулити, ..цідити, ..плеснути;
B ..холонути, ..пітніти, ..сохнутися, ..порожніти;
Г ..фабрикувати, ..повідь, ..тверджувати, ..хилити;
Д ..пинити, ..крикнути, ..шити, ..турбований.
9. Префікс при- треба писати в усіх словах рядка:
А пр..чепа, пр..боркати, пр..міський, пр..гірок;
Б пр..вабливий, пр..мудрість, пр..клеїти, пр..м’яти;
В Пр..карпаття, пр..ярок, пр..швидшити, пр..подобний;
Г пр..чинити, пр..кордонний, пр..таманний, найпр..красніший;
Д припинити, пр..зирство, Пр..дністров’я, пр..четний.
10. У сі слова правильно записано у рядку:
A Золоті ворота, Фабрика Киянка, західна Україна;
Б Кримський півострів, вулиця Ярославів вал, Софійський собор;
B Палац спорту, Епоха Відродження, Дніпро-ріка;
Г Харківський тракторний завод, цукерки «Вечірній Київ»;
Д Прем’єр-міністр України, Голосіївський ліс, країни сходу.
11. Правильно вказано місця переносів у кожному слові рядка.
А надзвичайний, нестримний, під’їзд;
Б надземний, кукурудза, газопровід;
В водограй, вискочив, нагороджу;
Г несподівано, відпустити, розв’язати;
Д перекласти, доріжка, захворіти.
12. Запишіть поданий текст, дотримуючись орфографічних норм. Кількість балів — 12.
Остан..ім часом з..явилося багато охочих «удосконалити» текст (Д, державного (Г, г)імну (У, у)країни. Одні в..ажают.., що текст застарів, інших дивує, що там ідет..ся не про ворогів, а про вор..жен..ків. Тобто дивує, що слово з негативним забарвленням (у/в)жите з пес..ливим наростком і/й що цей вірш (П, п)авла (Ч, ч)убин..с..кого оп..нився на найвищому щаблі символів нашої (Д, д)ержави.
Критикам слів нашого (Г, г)імну раджу зв..рнутися до подібних творів інших народів. Гімн (Г, г)реції, текст якого (Д, д)іонісій (С, с)оломос написав у/в першій третині ХІХ століт..я, під час борот..би (Г, г)рец..кого народу за визволення з (Т, т)урец..кого (Я, я)рма, поч..наєт..ся так: «Впізнаю тебе (волю) з удару твого грізного меча. Впізнаю тебе з погляду, яким ти силоміц.. краєш.. землю».

Що ж маємо тепер? (Г, г)реція вже понад півтора століт..я віл..на, хоч і/й втратила багато своїх земел.. і/й найбіл..шу перлину (В, в)ізантійс..кої (Д, д)оби — (К, к)онстантиноп..л... З погляду сучасних реалій багато що в текстах (Г, г)імнів (К, к)раїн застаріло, якщо підходити формал..но. Але у/в тому і/й річ, що (Н, н)аціональні (С, с)имволи не старіют... Вони постают.. у/в певні моменти історії кожного народу і/й залишаються з ними назавжди (О. Пономарів).

10-Д.Українська література.Контрольна робота №5.Твір за творчістю Лесі Українки.
 Методичні рекомендації
1) Сформулюйте тезу, яка б відображала основну думку твору. Доречним є застосування мовних конструкцій на зразок „Я вважаю...”, „На мою думку...”, „Я підтримую...”, „Мені здається...”, „Переконаний...”, „З одного боку...”, „З іншого...”.
2) Проілюструйте тезу необхідними доказами (аргументами). Пропонується використовувати мовні конструкції на зразок „тому що”, „це доводить”, „підтвердженням цього є”, „доказом цього може бути” тощо.
3) Наведіть приклади з художнього твору. Рекомендується використовувати мовні конструкції на зразок „наприклад...”, „яскравим прикладом може слугувати...”, „не можна не згадати...” тощо.
4) Звертайте увагу на послідовність і логічність викладу думок, дотримуйтеся причиново-наслідкових зв'язків у роботі.
5) Зробіть висновок. Він повинен відповідати висловленій тезі й органічно випливати з аргументів та прикладів. Можна використати мовні конструкції на зразок „отже”, „таким чином”, „можна зробити висновок”, „висновком може слугувати” тощо.

 Написати твір на тему:„Ні! я жива! Я буду вічно жити! Я маю в серці те, що не вмирає!” (за драмою-феєрією Лесі Українки „Лісова пісня”).
Твори надсилати на електронну пошту до 28.04.20

9-Д.Українська література.Пантейлемон Куліш. "Чорна рада"-перший україномовний історичний роман-хроніка.
П Куліш, роман "Чорна рада" - презентация онлайн
1.Теорія літератури(записати до зошитів визначення,стор.253-254).
2.Ознайомитися з історією написання роману(стор.288),цікаві факти записати до зошита.
3.Переглянути відеоурок,він вас зацікавить
https://youtu.be/to1S-rN7IGI
4.Прочитати роман(стор.254-275).


7-Д.Українська мова.Правопис прислівників.

1.Закріплення вивченого.
Виконати завдання на сайті " Мій клас"
2.Вивчення нового матеріалу.
Опрацювання теоретичного матеріалу(стор.137-138)

Презентація до уроку Написання прислівників разом і через дефіс ...

Презентація до уроку Написання прислівників разом і через дефіс ...
Презентація до уроку Написання прислівників разом і через дефіс ...
3. Перегляньте відеоурок за посиланням
https://youtu.be/6f5gnzL5hEo
4.Дослідження-зіставлення. Перепишіть речення, розкриваючи дужки. З’ясуйте розбіжність у написанні однозвучних слів. Надпишіть частини мови, до яких вони належать.

1) Кімната замкнута (з)середини — читай (з)середини розділу. 2) Видніється (в)далечині — (у)далечині моря. 3) Глянути (в) бік ударити (в)бік. 4) Попередити (в)останнє — налити води (в)останнє відро. 5) Увести прислівник (у)перше речення — (у)перше почути. 6) Подарувати (на) пам’ять книгу — продекламувати вірш Шевченка (на)пам’ять. 7) (У)середині все тремтіло від щастя — знайти (в)середині альбому потрібне фото.
5.Спишіть прислівники, розкриваючи дужки.
(Без)відома, (без)перестанку, (без)сумніву, (без)кінця(краю), (в)до(світа), (в)заперті, (в)затишку, (від)тепер, (від)усюди, (во)віки, (в)решті(решт), вряди (годи), (все)одно, всього(на)всього, (в)три(дорога), (в) цілому, (в)шосте, ген(ген), давним(давно), (де)далі, день(за)днем, день(у) день, десь(то), (до)відома, (до)завтра, (до)ладу, (до)не(схочу), (до)нині, (до)ранку, (з)боку, (з)боку(на)бік, звіку(зроду), (зо)зла, (з)середини.
6.Домашнє завдання.П.40,стор.143(табл. вивчити),вправа418

Комментариев нет:

Отправить комментарий