среда, 13 мая 2020 г.

Дистанційне навчання(14.05.20)

14.05.20.
10-Д.Українська мова.Контрольний вид роботи№3.
Есе причини-наслідку"Опиши плюси і мінуси дистанційного навчання".
Пригадайте!!!
Види формального есе:
  • інформаційне (есе-розповідь, есе-визначення, есе-опис);
  • критичне;
  • есе-дослідження (порівняльне есе, есе-протиставлення, есе причини-наслідку, есе-аналіз).
Вимоги до формального есе
  1. Обсяг – 1 – 2 сторінки тексту (120-200 слів).
  2. Есе повинно сприйматися як цілісний твір, ідея якого зрозуміла й чітка.
  3. Кожен абзац есе розкриває одну думку.
  4. Необхідно писати стисло і ясно. Есе не повинно містити нічого зайвого, має нести лише інформацію, необхідну для розкриття ідеї есе, власної позиції автора.
  5. Есе має відрізнятися чіткою композиційною побудовою, бути логічним за структурою. В есе, як і в будь-якому творі, повинна простежуватися внутрішня логіка, що визначається, з одного боку, авторським підходом до обговорюваного питання, а з іншого – самим питанням. Необхідно уникати різких стрибків від однієї ідеї до іншої, думка має розкриватися послідовно.
  6. Есе повинно засвідчити, що його автор знає й осмислено застосовує теоретичні поняття, терміни, узагальнення, ідеї.
  7. Есе має містити переконливе аргументування порушеної проблеми.
Роботи надсилати на електронну пошту до 18.05.20.

9-Д.Українська мова.Узагальнення й систематизація вивченого.Орфографія.Пунктуація.

Виконайте тестові завдання за посиланням

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=207061
Код доступу 207061

Виконати завдання можна до 18.05.20.,16.00.



6-Б.Українська мова.
Правопис займенників.
1.Опрацюйте теоретичний матеріал підручника(стор.226).
2.Перегляньте відеоурок

3.ВИКОНАННЯ ПРАКТИЧНИХ ЗАВДАНЬ.
1. Знімаючи риску, запишіть подані займенники у три колонки: ті, що пишуться разом; ті, що пишуться через дефіс; ті, що пишуться окремо. 
Де/який, ні/про/що, хто/сь, ні/до/кого, аби/в/кого, аби/хто, хто/небудь, казна/на/чому, казна/що, будь/що, що/небудь, де/що, скільки/небудь, будь/чий, аби/в/кого, котрий/сь.

2.Розкрийте дужки,запишіть речення до зошита.
1. У нашім раї на землі (ні) чого кращого немає, як тая мати молодая з своїм дитяточком малим. 2. Багато (де) чого не стало,— сказав старий. 3. Я сам, як бачиш, марне, всує, я сам занівечив свій вік, і (ні) на кого не жалкую, і (ні) у кого не прошу я, (ні) чого не прошу. 4. Що ж се зробилося з старим, чого зрадів оце? Того, що, бачите, старий подумав добро яке (сь) кому (сь) зробить. 5. Сирота Ярема, сирота убогий: ні сестри, ні брата, (ні) кого нема! 6. І золото, і слава є, та нема Оксани, (ні) з ким долю поділити, (ні) з ким заспівати . 7. Будь (що) задумане можна здійснити людськими зусиллями.

4.ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ.
Параграф 61,вправа 524




Комментариев нет:

Отправить комментарий